שר הביטחון בריאיון ערב יום הזיכרון: "כל אחד מהחיילים יצק את הקיום"

    אסתי פלד No Comments on שר הביטחון בריאיון ערב יום הזיכרון: "כל אחד מהחיילים יצק את הקיום"

    שר הביטחון נפתלי בנט בריאיון מיוחד ערב יום הזיכרון ל'מהדורה המרכזית' מספר על ההחלטה למנוע את ביקורי המשפחות בבתי העלמין: "זאת החלטה שלי. מדובר בסכנה שיבואו בבת אחת מיליון וחצי איש בשעה אחת שרבים מההורים מבוגרים מאוד". ערבות הדדית: "במשבר הקורונה ראית את העוצמה של העם הזה איך כולם עזרו לכולם"

    צילום: פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, נשא תפילה לשלום החיילים וקרא לכל תלמידי הישיבות ללמוד לעילוי נשמתם. בפתח הריאיון התייחס השר לפן האישי ביום הזיכרון, "היום אני מבין כמה כל אחד מהחיילים יצק את הקיום של המדינה ומסר את נפשו. בזכות גבורת החיילים ובעזרת ה' יכלנו לכל אוייבנו הרבים מסביב".

    בנט סיפר על העוצמות שראה דווקא בצל משבר הקורונה, "במשבר הקורונה אתה רואה את העוצמה של עם ישראל. שחיילים חילקו מזון ועזרו בבני ברק ובביתר עילית ואלה עוזרים לאלה. בעם הזה יש עוצמות של אחדות וערבות הדדית שאין באף עם אחר בעולם. אנחנו עם אחד בסוף על כל גווניו. זכינו לחיות כאן ולא במרוקו ולא בפולין ולא בתימן תחת השוט של איזה אדם שטובח בנו" אמר שר הביטחון.

    על ההחלטה למנוע ממשפחות השכול להגיע אל בתי העלמין הסביר בנט, "ההחלטה הזאת הייתה שלי למנוע הגעה של מיליון וחצי נפשות לבתי העלמין ב-11 בבוקר בבת אחת. זאת זכנת נפשות בפרט שרבים מההורים מבוגרים מאוד". השר סיפר כי הבוקר "ביקרתי הבוקר בקברו של ידיד נפשי עמנואל מורנו הי"ד, וראיתי שם משפחות. אני מבקש סליחה ואני עומד מאחורי ההחלטה. ואני מקווה שבקרוב המדינה תפתח מחדש".

    על פתיחת הישיבות: "יש כמה רעיונות יצירתיים שיאפשרו להחזיר את הישיבות ללימוד התורה, שכל כך חשוב בימים אלו. מתקיימים דיונים בנושא, והפתרון ימצא בימים הקרובים".

    על חוק הגיוס: "נושא הגיוס כבר מזמן לא מורכב ולא כזה נושא רציני. יש הבנות שכולם חיים איתם בשלום. ואני לא מעורב בפרטים של המו"מ בנושא".

     

     



    0 תגובות